Το Pilates είναι μία μέθοδος εκγύμνασης που κρατά το σώμα σε άριστη φυσική κατάσταση, βασιζόμενη σε ένα σύστημα ασκήσεων διάτασης και ενδυνάμωσης,  την οποία εμπνεύστηκε και σχεδίασε οJoseph Hubertus Pilates.
Με το Pilates το σώμα μεταμορφώνεται και αποκτά μια υγιή και αρμονική σιλουέτα. Ο  Πιλάτες συνήθιζε να λέει ότι «σε 5 μαθήματα αρχίζεις να αισθάνεσαι την διαφορά, σε 10 μαθήματα το αισθάνονται και οι άλλοι, σε 20 μαθήματα έχεις ένα εντελώς καινούργιο σώμα». Πιο συγκεκριμένα, το Pilates δυναμώνει και τονώνει τους μυς, βελτιώνει τη στάση του σώματος και αυξάνει την ευλυγισία του, ενώ παράλληλα συντονίζει και ισορροπεί σώμα και μυαλό.

IMG_3511.jpg

Οι βασικές αρχές του Pilates:

Αναπνοή, Κέντρο, Αυτοσυγκέντρωση, Έλεγχος, Ακρίβεια, Ρευστότητα

Υπάρχουν δύο βασικοί τρόποι για να γυμναστείς κάνοντας Pilates. Μπορείς είτε να επικεντρωθείς στις ασκήσεις εδάφους με χαλάκι (mat) ή μπορείς να κάνεις χρήση του Reformer για να δυναμώσεις και να τονώσεις το σώμα σου, χρησιμοποιώντας την αρχή της αντίστασης.